OBS: KUN FOR MEDLEMMER AF HAYABUSA OWNERS CLUB.DK

PortalPortal  IndeksIndeks  HOCD.DKHOCD.DK  GalleryGallery  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Latest topics
» Sensommer fest
18.06.16 7:39 by Egorip

» Hayabusa Touring kalender 2016
31.01.16 0:35 by Claus H

» BB Danevirke og Jydens mindeshøjtidelighed 18-04-2016
22.01.16 18:13 by Blixt

» Julefrokost 2015
19.10.15 16:53 by Egorip

» Sensommerfest 5/9-2015
11.08.15 2:27 by Claus H

» Måske et favel, - vi må se.
28.06.15 4:13 by Gæst

» Indkaldelse til generalforsamling 2015
03.06.15 5:33 by Tempo Gigante-Søren K

» Indstilling af tomgang
12.05.15 8:55 by Busa-mann

» Sommerferietur 2015
24.04.15 19:23 by Mikkel

» Dannevirke tur 2015
20.04.15 17:49 by Gæst

» Powermeet 2015 19-21 juni 2015
15.04.15 3:54 by Egorip

» Horsens State prison MC Festival 2015
15.04.15 3:40 by Egorip

Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Share | 

En af de sidste ture i år...

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: En af de sidste ture i år...   21.11.09 19:45

Så er det i dag, den skal frem, Busaen forstås. Jeg lader lige lidt praktiske gøremål udfylde resten af formiddagen, og solen få lidt magt.

Selv om det er lidt halvkoldt er det stadig muligt at få smilet frem inde i carbon-skallen på en frisk tur på den Fynske motorvej. Småvejene er passé for mit vedkommende, der skal holdes for meget øje med blade og l.... på vejen, men de store åbne vidder kan stadig bringe den indre drengerøv frem.

Så hvis I krydser fyn på 4 hjul, alle I som har stillet jeres hen, så hold lige lidt ind til siden,

god weekend til alle
Tilbage til toppen Go down
Mr-Ghostrider
KONTINGENT 2015

Male Antal indlæg : 4116
Registration date : 21/03/08

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   21.11.09 20:39

Misundelsen lyser ud af mig lige nu. God tur Mogens.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   21.11.09 20:58

Rugtig god tur...husk varm kaffe før og efter...Viking

Man kan jo ikke gå i den lokale Aldi uden at man møder mennesker der synes du er en flink fyr

Skal hilse fra Peter L

Jeg måtte jo fortælle min Cykel var sat i gararge
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   22.11.09 0:31

ja du må have en behagelig overfart Mogens . Det var orv´ min plan at fræse en bette tur i dag, men jeg er gået til tælling med fugleinfloenza eller hva´dælen de nu kalder det, ho, ho, ... eller er det måske bare en prægtig omgang tømmermænd, hvem ved, ja det i lige godt grov´ ... i morgen skal jeg lige en tur op til den lokale maskendiser og hente min Columbo frakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   22.11.09 0:40

Det var det, det var ikke en gang særlig koldt.

Lauses grill i Nyborg var målet, men der var ikke så mange MC´er som om sommeren. Der var faktisk kun mig.

Columbo, da jeg så din stil på dansegulvet i efteråret var jeg klar over, at du måske allerede på det tidspunkt var smittet med den nu landsdækkende fugleinfluenza,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   22.11.09 2:39

Ja det startede med dansuenza i Odense men videreudvikede sig til pipfugleinfluenza da vi løb tør for dansegulv, - med trykket på pip pip, ho, ho,

Nej det ser da orv´ud til at være er fredsommeligt Dansk efterårsvejr i dag.

jeg vil starte 45 scoteren op i morgen og tøffe i ensom majestæt lidt omkring på må og få..og lodder og tridsser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   22.11.09 6:04

Jeg var også ude at rulle i dag Mariager fjor rundt, skøn tur med fuld sol, jeg endte i Randers og fik Columbo med på cafe, det var ikke Influenza det var sult og tørst der fik ham til at føle sig syg .
Han havde taget det elektriske politikøretøj så jeg måtte godt køre bag efter ham på gågaden og parkerer uden for cafen, så kør stille og rolig busavenner så kan i også være venner med ( politiet ) det har sine fordele .
Busa-mann
KONTINGENT 2015

Male Antal indlæg : 1915
Registration date : 03/06/08

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   22.11.09 19:38

Ja vinteren nærmer sig. MEN fra tirsdag er jeg på busa til job HVER dag frem til 1/12 uanset vejret. Nu skal de sidste dage udnyttes til fulde og så må dyret bare blive vasket og pudset i december.
Har været en uge i Frankfurt, først på messe og så på konference så jeg trænger godt nok til lidt luft i kinderne. Burde jo nok tage trædecyklen efter en uge med godt med mad og drikke men det kan man jo gøre når man bliver gammel.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=26799
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   22.11.09 21:51

Bliver snart nødt til en lille tur...Vi her på djævleøen er squ da bagefter...men er da altid fremme i skoene
Busa-mann
KONTINGENT 2015

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   25.11.09 5:19

Fantastisk vejr idag. Lunt og tørre veje da jeg skulle hjem. Man skulle tro det var forår:-)
Godt jeg ikke har stillet min i hi for det er jo lige så det kildre ned af ryggen når bussen fyres af og forhjulet løfter sig over asfalten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   25.11.09 5:32

Ska´vi så ik´lige ta´og fræse en tur på lørdag du gode busa-mann ?... og hvem der ellers er viking nok til en sådan lille busudflugt ud i det blå ?... Vi ku´jo mødes i slaskusbyen Allingåbro kl. 12,... ikke sandt mine damer og herrer ?... Så ku´I jo orv´lige hilse på min øjesten Chang !
Busa-mann
KONTINGENT 2015

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   25.11.09 7:05

Ja ja Kjeld. Lad os bare det. Så kan jeg lige fikse dit blå lys... eller prøve...
Busa_Grenaa
Æresmedlem
Æresmedlem

Male Antal indlæg : 3237
Registration date : 19/03/08

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   25.11.09 19:25

pas nu på Jørn, man kan nemt blive kvalt i ledninger på den blå bus,

måske der bare skal monteres i 2KW Diesel generator til at trække alt det strømslugende gejl der er monteret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   26.11.09 5:57

Ja Michael har jo været viklet ind til kvælingspunktet i columbussens finurlige og kringlede ledningsnet mere end en gang, for eksempel da vi instalerede XENON eller hva´hulen i nu kalder det, - lys på...

Meeen naboen og Lieutenanten sprang fluks til med et effektivt genoplivnings tiltag med en akut tilførsel af en passende afstemt doering af Slots Blik Classic...
Arne O(range) Larsen
KONTINGENT 2015

Male Antal indlæg : 513
Registration date : 14/07/08

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   26.11.09 6:22

Busa_Grenaa skrev:
pas nu på Jørn, man kan nemt blive kvalt i ledninger på den blå bus,

måske der bare skal monteres i 2KW Diesel generator til at trække alt det strømslugende gejl der er monteret

Har du noget diesel i overskud til den generator, Michael?
Busa-mann
KONTINGENT 2015

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   29.11.09 1:59

Så blev den sidste tur kørt idag på trods af influensa lignede symptomer og nu skal busse vaskes når jeg har fået varmen.
Ja det blev ikke til Alligåbro da både Kjeld og mig er ramte af sygdom, men en 50km på hovedveje blev det vel til og 5-10 km på motorvejen der var tør så ingen problem at give fuld gas .
Har dog haft flere nærdøds oplevelser den sidste uge, bla. i torsdags på vej hjem fra job, hvor de ellers trofaste, men efter hånden noget flad slidte, Pilot road besluttede at slippe taget omkring de 150 under vognbane skift efter "forbikørsel" af en bil inden om... Da var der godt nok tæt på mørke streger i bukserne da den slog voldsomt ud med røvene fra side til side, men da stod det også ned i stænger så jeg burde vel være klogere ??
Og i onsdags da den lavede hjulspin ved nedgearing omkring de 200 på motorvejen. Dog intet dramatisk men jeg slækkede da lige lidt på gassen..
Nå endnu et år er overlevet og nej der er intet der slår at accelerere på en busa..
Go vinter
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   29.11.09 2:23

Ja jeg var også ude og køre ca 100 km idag og på den her tid af året er man nød til at tage den Busa alvorlig den er meget vild på kolde og våde veje.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: En af de sidste ture i år...   Today at 22:02

En af de sidste ture i år...
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1