OBS: KUN FOR MEDLEMMER AF HAYABUSA OWNERS CLUB.DK

PortalPortal  IndeksIndeks  HOCD.DKHOCD.DK  GalleryGallery  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Latest topics
» Sensommer fest
18.06.16 7:39 by Egorip

» Hayabusa Touring kalender 2016
31.01.16 0:35 by Claus H

» BB Danevirke og Jydens mindeshøjtidelighed 18-04-2016
22.01.16 18:13 by Blixt

» Julefrokost 2015
19.10.15 16:53 by Egorip

» Sensommerfest 5/9-2015
11.08.15 2:27 by Claus H

» Måske et favel, - vi må se.
28.06.15 4:13 by Gæst

» Indkaldelse til generalforsamling 2015
03.06.15 5:33 by Tempo Gigante-Søren K

» Indstilling af tomgang
12.05.15 8:55 by Busa-mann

» Sommerferietur 2015
24.04.15 19:23 by Mikkel

» Dannevirke tur 2015
20.04.15 17:49 by Gæst

» Powermeet 2015 19-21 juni 2015
15.04.15 3:54 by Egorip

» Horsens State prison MC Festival 2015
15.04.15 3:40 by Egorip

Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Share | 

Vindskærme?

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Valkyrie
Gæst

IndlægEmne: Vindskærme?   30.05.12 0:45

Nogle der kender til en forlænget vindskærm eller en skærm som kan flytte vindturbulensen fra stedet lige bag tanken?

Jeg bliver kold et sted - hvor man ikke skal blive kold Shocked - og tænker at man kan undgå eller minimere det ved en anden skærm?!

Nogle forslag?

Har købt en Dubbel bubble skærm, men det ligner i størrelse umiddelbart den der sidder på (der står selvfølgelig ikke fabrikat på den der er monteret) No
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Vindskærme?   30.05.12 1:22

Hej Jill.

Jeg har rigtig god erfaring med de kåbeglas, hvor hele glasset slutter med et "svip op" .
Jeg har sådan et monteret , - skam jeg ikke vidste det , - så kunne du da bare have prøvet en tur på min. cheers

En dobbel bubble tager kun vindtrykket på hjælmen , men det jeg har, aflaster også vindtrykket på skuldrene. sunny
Jeg har et ekstra nyt liggende, men det er til en GEN 1, ved ik om det passer på GEN 2..?? scratch
Valkyrie
Gæst

IndlægEmne: Re: Vindskærme?   30.05.12 8:14

Crying or Very sad Jeg så godt din vindskærm og så selv samme på andre cykler.

Ulempen er at jeg allerede havde bestilt en vindskærm hos forhandleren, hvor jeg købte cyklen. Jeg ved jo ikke en disse om sådanne ting, så jeg sagde blot at jeg måtte have en længere vindskærm eller en som kunne fjerne turbulens nede bag tanken. Forhandleren spurgte, hvilket mærke det skulle være og så kendte jeg kun double bubble. Jeg anmodede dog om, at det skulle være en anderledes end den jeg har på. Resultatet er blevet at jeg nu sidder inde med en tro kopi til den, som jeg har i forvejen.

Jeg bestilte den for 6 uger siden (for at være klar til sommeren) og fik den først i sidste uge, så tør ikke tænke på, hvor lang tid der går, hvis jeg skal sende den retur og få en anden. Skide godt Rolling Eyes

Jeg er beæret over, at jeg havde måtte prøve en tur på din Mc - det er en stor tillidserklæring mx55

Ja, du kan nok se ud fra ovenstående, at jeg ikke har et klap begreb om, hvad jeg foretager mig, så ved heller ikke om din vil passe. Men er utrolig glad for tilbuddet Claus! Må finde nogle der ved det.

Troede kun jeg havde haft cyklen i 6 uger. Men pga. bestilling af rød og grønt kort i dag opdagede jeg, at vi har to måneders dag - det blev fejret med en aftentur... cheers

Tak!! Very Happy
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Vindskærme?   30.05.12 8:59

Jeg checker i morgen om Gen 1 passer på Gen 2,
Så for du lige en tilbagemelding.

Og her i klubben kan man spørge om alt uden nogen rynker på næsen,
Der er jo ingen der ved alt om alle ting, men alle hjælper gerne i det omfang der er muligt.
sunny
Mr-Ghostrider
KONTINGENT 2015

Male Antal indlæg : 4116
Registration date : 21/03/08

IndlægEmne: Re: Vindskærme?   30.05.12 9:11

Jeg skal ikke være pessimist paa forhaand, men jeg tror ikke Gen 1 og 2 passer kaabeglas sammen desværre. Evil or Very Mad
Busa-mann
KONTINGENT 2015

Male Antal indlæg : 1915
Registration date : 03/06/08

IndlægEmne: Re: Vindskærme?   30.05.12 19:38

Nope de passer ikke sammen.
Suzuki har en "touring" skærm som du måske med fordel kan kikke på og evt få hjem istedet for den sidste "kopi"du har fået Very Happy

Side 99 i kataloget:

http://issuu.com/reinhardt_as/docs/on_wheels_2012?mode=window&viewMode=doublePage

Billed øverste til venstre.
Den burde de kunne have hjemme dagen efter bestilling.
Fåes i klar og røgfarvet.

Jeg er ret sikker på at det var den den tidligere formand havde på...

Jeg er dog noget overrasket over at du får turbolens og træk af din Double Bouble.. Hvad mærke er det?
Jeg kører selv med Ermax hvor der er skåret huller i bunden af skærmen netop for at eliminere turbolens men så vidt jeg ved er det kun et problem ved meget høje hastigheder hvor hjelmen er helt i tanke.... og så hurtigt kører vi jo ikke Rolling Eyes .
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=26799
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Vindskærme?   30.05.12 20:07

Jeg har kontaktet min forh. men har ik fået besked retur endnu, men Jørn har helt sikkert ret. Det kåbeglas Jørn omtaler, er det jeg har på min Busa.

PS. Vi talte om Dainese, - kan du huske det.?
Hvis du skal have en Dainese-dragt igen , må du endelig huske på , jeg får 20 % i Tyskland, samt i Nov. laver de "Personal-fit" du kan hermed også få div. tekst gratis hvis du ønsker det.
Jeg overvejer selv om jeg skal have en ny med "personal-fit".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Vindskærme?   01.06.12 23:43

Ja, de passer altså ikke sammen, har lige hørt det fra forh.
Så du må ud at købe det der passer dig.
Held og lykke.
sunny
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Vindskærme?   02.06.12 3:47

HEJSA

JEG KØRER MED ET FORHØJET SUZUKI KÅBEGLAS - MÅSKE DET JØRN OMTALER

DET HJALP LIDT PÅ VINDSTØJEN - IKKE DET STORE, MEN KØRERENS HØJDE SPILLER OGSÅ IND.

PAS PÅ JER DERUDE

drunken
Valkyrie
Gæst

IndlægEmne: Re: Vindskærme?   05.06.12 7:23

Tusind tak alle sammen.

Jeg må sende sagen retur og se, hvad jeg kan få bestilt i stedet for (tror jeg går for Ermax - tak Busa-man)- for det jeg har holder ikke. Kører jo ikke virkelig hurtigt, så det kan ikke være det, der er problemet ;-)

Er meget imponeret og taknemmelig for jeres arbejde med at finde sider, hvor jeg kan se kåbeglas, besvare og tale med forhandlere! Tusind tak. :-)

Håber at vores Frankrig gruppe møg hygger sig. Er vildt misundelig!

Skal vi snart på en lille fællestur? cheers
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Vindskærme?   

Vindskærme?
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1